Meest gestelde vragen

Vragen m.b.t reservaties

Antwoord

Er zijn e-mail programma's die onze e-mails automatisch in de folder "ongewenst, reclame, spam, etc." plaatsen. Gelieve deze map te controleren indien je geen e-mail van ons hebt gekregen na de inschrijving.

Antwoord

Via de link die u krijgt via sms. U krijgt een betaal-link toegestuurd van onze mobile payment-support.

Indien u niet over de mogelijkheid beschikt om mobile betalingen uit te voeren

Maak gebruik van een bankoverschrijving naar rek.nr: BE29 7360 6657 1164 (CVK bv, Beatrijslaan 42, 2050 Antwerpen) met vermelding van de datum en het uur. En u stuurt een printscreen naar ons via WhatsApp (0472 86 61 51). Of u komt dit cash betalen aan de balie.

Antwoord

Bij laattijdige annulatie, zijn wij genoodzaakt het voorschot als annuleringskost te beschouwen.

Volgende regels zijn geldig bij annulatie. De klant verklaart zich hier uitdrukkelijk mee akkoord.

  • Indien u uw reservatie wenst te annuleren dan doet u dit telefonisch.
  • Indien u minstens 3 dagen voor uw reservatiedatum annuleert kan het betaalde voorschot éénmalig gebruikt worden voor een andere afspraak of deze kan worden teruggegeven als cadeaubon die 1 jaar geldig is.
  • Indien er niet tijdig wordt geannuleerd rekenen wij annulatiekosten aan. De annulatiekost bedraagt het voorschot.

  • Bij annulatie kan er in geen geval beroep worden gedaan op overmacht ( ziekte, files, ongeval, panne, staking, familiale omstandigheden...) 

  • Indien er niet minstens 24 uur voor start van de boeking wordt geannuleerd of een 'no show' wordt 100% van het verschuldigde saldo in rekening gebracht. Er wordt een factuur gestuurd met het saldo. Iedere klacht zal binnen de acht dagen na ontvangst van de brief dienen te worden ingediend. Bij niet betaling van de sommen op het doorgestuurde rekeningnummer binnen de acht dagen na ontvangst van de brief, is de klant een schadebeding van 10% op de hoofdsom en interesten verschuldigd.

  • Bij het laattijdig arriveren of vroegtijdig verlaten van het complex dient het volledige bedrag van het aantal gereserveerde uren betaald te worden. 

  • Last minute annulaties dienen steeds telefonisch te gebeuren! En daarna bevestigd te worden via sms of what’s app.

Antwoord

U hebt een e-mail gekregen met daarin de gegevens die nodig zijn.

emailvoorbeeld

Vragen m.b.t het complex

Antwoord

Er zijn twee parkeerplaatsen ter beschikking voor de gasten.

Indien u parkeert aan onze kant van de straat dient u een parkeerschijf te plaatsen.

Aan de overkant moet u parkeergeld betalen.

Antwoord

De wellness is volledig privé. Enkel u of uw groep is aanwezig, en er komt niemand anders binnen. U beslist dus zelf of er badkledij wordt gedragen. Handdoeken, badjassen en slippers mogen meegebracht worden of kunnen gehuurd worden.

Antwoord
  • Waardevolle elektronica en juwelen
  • Metalen haarspeldjes (heel nefast voor de inox van het zwembad) ALTIJD uitdoen vooraf!
  • Wondpleisters (komen gegarandeerd los in het water) Bij grotere huidletsels mag u om hygiënische redenen niet zwemmen.
  • Snoep (koekjes) om in het nat gedeelte vh complex te geven. Er mag enkel iets gegeten worden op de duplex.
  • Eventuele drankjes dienen in het cafetaria aangekocht te worden.
Antwoord

Maximum 20 (rustige personen in het wellnessgedeelte = nat gedeelte) Indien er meer mensen zijn kunnen die wel terecht in het droge gedeelte (op de duplex.)

FACEBOOK

CONTACT

Antwerps Badhuis

Beatrijslaan 42
2050 Antwerpen

Tel +32 472 86 61 51  
info@antwerpsbadhuis.be

Rek. Nr.: BE29 7360 6657 1164  
BTW. Nr: BE0736.901.278

© 2019 Antwerps Badhuis